Hvordan man kan overvinde de største udfordringer for at arbejde hjemmefra

Ahh… iværksætterens liv… Mange forestille sig, at arbejde hjemmefra er ligesom at være en Hollywood superstjerne: arbejder afslappet i din pyjamas, spise bon bons og indkassere paychecks du skriver til dig selv. Mens styre din egen virksomhed kan være en drøm, kan din virksomhed også overtage dit liv hvis du lade det. Her er nogle tips til hvordan man kan overvinde de største udfordringer i arbejder hjemmefra.
== ER DU EN ARBEJDSNARKOMAN? ==
Når du arbejder hjemmefra kan det være svært at stoppe med at arbejde. Fristelser som ringmærkning af din firmatelefon, den konstante strøm af e-mails og bunker af papir arbejde kan nemt trække dig tilbage i arbejde tilstand hvis du lader dem.
TIPS TIL AT EROBRE ARBEJDE-A-HOLISME
a) sat en regelmæssig forfaldsplan for arbejde og hjem timer. Gøre en bevidst indsats for at stoppe med at arbejde på tid. Når du er færdig med arbejde, slukke computeren og mentalt slukke arbejde.
b) Find dit kontor i et separat område af huset. At have dit kontor ude af syne kan hjælpe dig med at glemme alt om arbejde.
c) nyde din “off” tid. Forkæl dig selv! Planlæg dig selv regelmæssigt ferier! Tag tid til at slappe af! Bruge tid på at gøre de ting du elsker mest. Hvis du begyndte at arbejde fra hjemmet for at tilbringe mere tid med din familie, så sørg for du faktisk laver der. Planlægge dagsture med dine børn. Tag tid til at besøge en ven, du har mistet kontakten med.
== ER DU LET DISTRAHERET? ==
Gør lyden Nickelodeon, fornemmelse af cookies i pantry, og den smukke solrige vejr distrahere dig?
TIPS TIL AT HJÆLPE DIG MED AT HOLDE FOKUS:
en) ikke tolerere distraktioner i dit liv. Oplev kilder af distraktion og fjerne det fra dit arbejdsmiljø. Hvis du ikke kan fjerne det helt, kan du prøve at komme med et kreativt “arbejde-en-runde” der vil lade dig funktion.
b) gøre en daglig at liste og prioritere, ved at placere det vigtigste 3-5 opgaver i toppen. Sætte alle andre “opgaver” i bunden. Prøv at bruge din tid på elementer som på de ting, som vil gøre mest for at flytte din virksomhed fremad.
== DU FØLER DIG ENSOM? ==
Savner du frokost fødselsdag, vandkøler snak og medarbejder venskaber? Bliver du en bjørn i din “arbejde i hjemmet cave”?
TIPS TIL AT UNDGÅ ISOLATION:
en) frivilligt. Tilmeld dig til at hjælpe med en pige spejder skare, i kirken, eller på det lokale bibliotek.
b) deltage i en gruppe. Der er masser af lokale kvinders business morgenmad grupper. Du kan muligvis også finde et lokale legestue eller kirke gruppe til at deltage.
c) tage en klasse. Dette er den perfekte mulighed for at lære en ny business færdighed eller forkæl dig selv med en personlig interesse som keramik, kunst eller scrapbooking.
d) tilbringe tid sammen med venner og familie. Frokost, kalder en gammel ven, gør en date med din ægtefælle, eller send en personlig email til et medlem af familien. Gøre tid til at oprette forbindelse med de vigtige mennesker i dit liv.
e) opbygge et personligt støttenetværk. Uanset om det er en business coach eller kolleger iværksætter skal du nogen til at opfordre dig, lytte til dig, og guide dig. Find en mentor, som er meget vellykket på hvad du ønsker at gøre og spørge, hvad deres hemmeligheder for succes!
d) deltage i en onlinegruppe. Der er mange online fællesskaber for iværksættere og arbejde i hjemmet forældre. Her kan du netværk, møde venner, og fremme din forretning.
== HAR DU BRUG FOR SYGESIKRING? ==
Forsikring er en regelmæssig frynsegode af arbejder i virksomhedernes verden. Når du går “solo” vil du finde dig selv uden den afgørende dækning du har brug for.
TIPS TIL AT FÅ FORSIKRET:
en) Hvis din ægtefælle har en corporate job, skal du kontrollere, hvis du kan være omfattet af deres forsikring planen.
b) med udgifter til familie forsikringsdækning spænder fra $7000 til $10.000 om året, det virkelig betale sig at shoppe rundt.
Her er et par hjemmesider hvor du kan få gratis sygeforsikring citater fra flere førende flyselskaber og nemt sammenligne mange politikker for at vælge en, der er bedst for dig.
– – – – –
c) Hvis du for nylig forlade dit corporate job, vil COBRA lov lade dig købe sygesikring fra din gamle corporate arbejdsgiveren i op til 18 måneder.
d) bede din forsikringsagent om åbning af en medicinsk opsparingskonto (MSA). En MSA er en combo type konto, du kan trække midler til at betale for dine udgifter til lægebehandling, og de resterende midler vokse som en skat udskudt pensionsfond.
== HAR DU MISS REGELMÆSSIG LØNSEDLER? ==
Har du problemer med at gøre regelmæssig lønsedler til dig selv?
TIPS TIL AT REGULERE DIN INDKOMST:
a) opbygge reserver. Når du har en god måned, stash det væk for de langsomme business perioder. Bestanden op ved at arbejde mere i løbet af vinteren, så at du kan tage tid ud i sommeren.
b) udvikle en “automatisk” indtægtskilde. Nogle muligheder omfatter skrivning og sælge en eBog og fungerer som en forhandler for tjenester, som supplement til dine tilbud.
== FAMILIE & VENNER OVERTRÆDER DINE GRÆNSER? ==
Kalder dine venner, familie du under din arbejdstid? Kalder dine kunder i løbet af din tid til familien?
TIPS TIL INDSTILLINGEN GRÆNSER:
a) kommunikere med dine kunder tidligt at lade dem vide dine politikker, din arbejdstid, og hvad de kan forvente.
b) Lad familie vide, hvad dine arbejdstimer. Bede dem om ikke at kalde dig med personlige chit chat, indtil din “hjem” timer begynder.
c) opkalds-ID kan hjælpe dig med at identificere opkald hvis de er fra familie, venner eller irriterende sælgere.
Den nederste linje er at bestemme dine grænser, sætte dem i sten, kommunikere dem, og vagt og opretholde dem!
== RESUME ==
Mens arbejder fra hjemmet er den nye amerikanske drøm, kan den forelægge nogle virkelige udfordringer til tider. Smart virksomhedsejere arbejde hårdt for at opretholde balance, praksis ekstreme egenomsorg, og regulere deres indkomst. Ved at overvinde disse hindringer vil du opleve fornyet energi, fokus og stabilitet i begge dine personlige og forretningsmæssige liv.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *